Om de twee jaar brengt het premiummerk Next125 uit het Duitse Herrieden een magazine met allerlei nieuwe producten uit en maakt het merk zo tastbaar en sympathiek. Dit wordt aangevuld met inspirerende verhalen en achtergronden. In het nieuwe magazine worden alle elementen van de nieuwe look op 160 pagina's gepresenteerd onder de titel 'Authentic kitchen' ‒ met een verfrissende nieuwe huisstijl, de beeldtaal en achtergronden over de campagne 'Flower Art'.
Ook leren de lezers het narratief van de 'Creative Makers' in al zijn facetten kennen. De nieuwe interviewreeks 12,5 Vragen onderscheidt zich vooral door zijn opvallende kleur, fel neongeel, van de rest van de publicatie en biedt verschillende creatievelingen die met next125 werken een passend platform voor planningstips.
Zo is in het magazine bijvoorbeeld een interview met next125 ontwerper Thomas Pfister te vinden. Als expert op het gebied van kleuren en oppervlakken geeft hij goed advies over ontwerpen. Ook de architect César Zumthor uit Basel en de Oostenrijkse foodblogger Melanie Zechmeister, die bij de planning van haar nieuwe keuken voor meubels van next125 heeft gekozen, verrijken het magazine met veelzijdige hacks uit de praktijk. Ook nieuw: de eveneens met kleur geaccentueerde pagina's van de verschillende designicoons van next125, bijvoorbeeld de kooktafel, de trolley of de vitrinekast.
Met in totaal zes nieuwe keukens wordt de lezer meegenomen in de belevingswereld van het merk: authentiek, eigentijds en met veel liefde voor internationaal design. De foto's met mensen zorgen voor een krachtige beeldtaal die de doelgroep aanspreekt door de realistische enscenering en de decoratie in architectonisch interessante leefruimtes. Door de compacte kleur- en materiaalcollages en de planningsdetails van elke keuken die worden aangevuld met sfeerbeelden, krijgt de lezer de vele verschillende planningsmogelijkheden te zien.
"Met ons nieuwe magazine willen we niet alleen 'mooie keukens laten zien' en daarmee inspiratie bieden, maar geven we ook heel bewust praktische tips voor de planning om meerwaarde voor de lezer te creëren", zegt Annette Schumacher, hoofd marketing van next125. Zo is bij het magazine ook de next125-keukenchecklist bijgevoegd, die als ideale voorbereiding voor een bezoek aan de keukenspeciaalzaak kan worden gebruikt.
Het magazine is in gedrukte vorm en daarnaast ook als digitale variant verkrijgbaar‒ als interactieve, digitale catalogus. U kunt het magazine hier bestellen.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.