Met de 'HettichXperiencedays 2021' heeft Hettich wederom gedurfd nieuwe wegen bewandeld – en deze moed werd beloond. Een nieuw soort, flexibel concept met een lange looptijd plus een zeer gemotiveerd Hettich-team vormden de sleutel tot het succes van dit waarschijnlijk grootste mediaproject in de geschiedenis van het bedrijf.
Dit hybride, internationale event- en trendplatform heeft Hettich dit jaar in staat gesteld om haar klanten en partners, maar ook nieuwe belangstellenden vanuit de hele wereld, ondanks de moeilijke situatie dit jaar, zowel online als offline te ontmoeten. Hen te inspireren met meubelconcepten en innovatieve woon- en werkoplossingen van de toekomst, maar ook informatieve branchekennis te verstrekken. Het motto van de 'HettichXperiencedays' was tevens een oproep aan alle deelnemers: 'Let’s move markets!'
Alleen al tussen half maart en begin september hebben wereldwijd 61.500 mensen zich digitaal of ter plekke geregistreerd voor de 'HettichXperiencedays'. De positieve reacties op het innovatieve hybride formaat heeft het Hettich-team geïnspireerd. De waardevolle ervaring die men bij Hettich heeft opgedaan tijdens dit project kan nu verwerkt worden in de verdere ontwikkeling van de zeer uiteenlopende werkgebieden.
Lees het hele artikel op de website van Hettich.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.