'The Fireplace’ van next125 overtuigt vakjury

Het internationale premiummerk next125 heeft de prestigieuze German Brand Award gewonnen in de categorie ‘Brand Communication: Classic Campaign’. De designraad was onder de indruk van de campagne ‘The Fireplace’, waarin storytelling, visie en marketing op een sterke manier samenkomen.

Vuur en hout, elegantie en ruwheid, dit zijn enkele tegenstellingen die typerend zijn voor de indrukwekkende installatie The Fireplace. Net als de keukens van next125 staat deze installatie symbool voor ontmoeten en samenzijn. De samenwerking met Creative Maker Francis Kéré resulteerde in een expressief kunstwerk dat veel bezoekers van de Milan Design Week wist te boeien. De naam verwijst naar de open haard in het midden van de elegante next125-keuken.

De visie achter The Fireplace werd op een toegankelijke manier gepresenteerd met een slim marketingpakket voor de detailhandel en een sterke vorm van storytelling. De combinatie van emotie, strategisch merkbeheer en communicatie via meerdere kanalen maakte het totaalconcept bijzonder effectief. Dat viel op bij de vakjury. Het koepelvormige bouwwerk staat inmiddels op het bedrijfsterrein en wordt daar gebruikt voor bijzondere overleggen en presentaties. Het verbeeldt op stijlvolle wijze de kracht van de natuur en de fascinatie voor vuur.

Directeur Markus Schüller zegt: ‘The Fireplace fascineert en inspireert. Samen met de Creative Makers die next125 vormgeven en inspireren, heeft het merk een bijzonder verhaal gecreëerd dat aansluit bij de kenmerken van het product en de merkfilosofie.’

De bekroning met de German Brand Award onderstreept de voortdurende groei van het internationale premiummerk en de ambitie om next125 niet alleen zichtbaar, maar ook tastbaar te maken.

Kijk voor meer informatie op de website van next125.


Deel dit artikel:
Facebook LinkedIn Twitter Pinterest
Banner
Banner
Banner
Banner

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.